חיטוי מערכות מים נדרש הן כשמדובר במים המיועדים לשתייה והן כשמדובר במים לצרכי תהליכי יצור או תעשיה . בעזרת טכנולוגיות חדשניות, אותן משלבים במערכת המים עצמה, ניתן ליהנות מחיטוי ברמה גבוהה ולקבל מים טהורים ונקיים. ישנם סוגים שונים של טכנולוגיות לחיטוי מים, כשכל אחת מהן מספקת מענה לצורך אחר ומתאימה לתנאים שונים.

על האפשרויות הקיימות

הטכנולוגיות החדשניות לחיטוי המים יכולות להתאים לכל מערכת מים שבה נדרש חיטוי: מערכות מי שתייה, מערכות מים הלוקחות חלק בתהליכים תעשייתיים למיניהם, מערכות מים המשמשות את החקלאות, את בריכות השחייה, בריכות הנוי והמזרקות וגם מערכות של מי שפכים. במדינה חמה כמו ישראל, חשופות מערכות המים, במיוחד במהלך חודשי הקיץ, אל זיהומים רבים העשויים להתפתח במים לאור תנאי מזג האוויר. לאור התקנים המחמירים בתחום והדרישה לאיכות חיים גבוהה, מוצעות טכנולוגיות לחיטוי מים העוזרות להיפטר מהחיידקים ומונעות התפתחות של זיהומים.

מערכות כלורינציה
מערכות כלורינציה

ישנם סוגים רבים של מערכות חיטוי מים כיום, המאפשרות ניצול טכנולוגיות חדשניות, כמו גם חומרי חיטוי בעלי מאפיינים שונים.
קרא עוד...

מערכת חיטוי UV
מערכות חיטוי UV

לא בכדי הפכו מערכות חיטוי המים באמצעות קרני UV, למערכות פופולאריות בשנים האחרונות. מערכות אלו מספקות מענה לענפי התעשייה השונים המחפשים פתרון יעיל לחיטוי בטוח ואמין
קרא עוד...

 

Ozone
מערכות אוזון

מערכות אוזון לחיטוי מים ולהשבחתם מציעות מענה נקודתי לתעשיות השונות ומספקות פתרון ברמה גבוהה, שאיננו מזיק לסביבה
קרא עוד...

ניתן למצוא כאמור סוגים של טכנולוגיות/שיטות לחיטוי מים:

  • חיטוי ב – UV - שיטת חיטוי זו הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות ולו בזכות היתרונות הרבים שהיא מציעה. חיטוי ב – UV הוא חיטוי ידידותי לסביבה, חיטוי אמין, בטוח ונטול כימיקלים רעילים או מזיקים. תהליך חיטוי זה כולל הקרנה של אור אולטרה סגול ישירות על המים, שבהם נדרש החיטוי. קרינת אור זה גורמת להשמדת הבקטריות המזיקות ומונעת את יכולת ההתרבות שלהן (האור פוגע בדנ"א של הבקטריה והורס אותה לחלוטין). חיטוי ב – UV איננו משפיע על רמת ה – PH במים, הוא איננו דורש טיפול בכימיקלים ועלויות ההשקעה והתפעול שלו נמוכות יחסית. זהו חיטוי עם רמת אמינות גבוהה מאד, חיטוי הנחשב ליעיל במיוחד.
  • חיטוי באוזון – מדובר באחת משיטות החיטוי החזקות ביותר זה הוא המחמצן החזק בטבע. האוזון, שמיוצר באוויר ונמצא באטמוספירה, מאפשר רמת חיטוי גבוהה מאד ומניעת היווצרות תרכובות כלוריות שונות. אפשר לשלב אותו בכל מערכת מים בה נדרשת רמת חיטוי גבוהה, מהירה ומוחלטת, כמו בתהליכי התעשייה השונים, לרבות מילוי בקבוקי מים או ייצור של מוצרים קוסמטיים שונים. מצד שני, יש לקחת בחשבון שמערכת לחיטוי מים באמצעות אוזון נחשבת ליקרה יחסית, בהשוואה לפתרונות האחרים ולכן מצריכה מצד אלה, המעוניינים בה, השקעה כספית גבוהה.
  • חיטוי על ידי כימיקלים (כלורינציה) – מדובר בשיטת חיטוי מקובלת ותקנית, המאפשרת חיטוי מהיר ויעיל מאד. היא עוזרת להיפטר מבקטריות ותוקפת מזהמים, העמידים לכלור ואינם נפגעים ממנו. חיטוי כזה איננו מושפע מרמת ה – PH במים וגם מטמפרטורות גבוהות. יחד עם זאת, הוא מצריך השקעה כספית גבוהה יחסית בעקבות הציוד הנדרש לצורך החיטוי.

מוצרים שונים בהתאמה מלאה

חברת ווטר-טק גלובל מעמידה לרשותכם מגוון של מערכות לחיטוי מים, הנחשבות בין המובילות כיום. החברה, שהוקמה בשנת 2010, עובדת עם לקוחות מתחומים שונים ומספקת מענה מדויק, המותאם בהתאמה מלאה לצרכיו של הלקוח. החברה מתמחה בפתרונות חדשניים ומציעה שירותי ייעוץ, תכנון וגם מכירה של מערכות מים ומוצרים נלווים שונים. חברת ווטר-טק גלובל שמה דגש רב על שירות אדיב ומקצועי ללקוחותיה, על מוצרים באיכות גבוהה ועל זמינות מלאה ללקוח. כל מערכות החיטוי של החברה עומדות בתקנים הנדרשים והן מיוצרות על ידי מיטב החברות בתחום.