שירות למערכות מים

המים הם מקור החיים, והם מרכיבים בין שישים לשבעים אחוז מגופנו, אך בעוד המים יכולים להרוות את צמאוננו ולהוות בסיס איתן לחיים, המים יכולים לכלול גם חומרים המזיקים לגוף ואף יכולים לסכן אותו. לשם כך הומצאו מערכות המסייעות לסנן מים ברמות שונות ממזהמים ומאבנית, וההתפתחות הטכנולוגית של שני העשורים האחרונים בתחום הובילה לפיתוח שפע של מתקני התפלה וריכוך לצרכים ביתיים ותעשייתים.

שירות למערכות מים לכל מוצרי סינון וחיטוי מים

ווטר-טק גלובל, שהוקמה על ידי הנדסאי טכנולוגיית מים עתיר ניסיון, מציעה שרות למערכות מים מכל הסוגים במשך מספר שנים. החברה מתקינה מערכות אוסמוזה הפוכה ביתית ותעשייתית, כמו כן החברה מעניקה שרות מקצועי לחברות הזקוקות למערכות חיטוי מים, UV וכלור. נוסף על כך, החברה מעניקה גם שירות תקופתי למרככי מים. טכנאי המגיע למקום מבצע בדיקה כללית של המערכות השונות המשמשות לסינון ולריכוך המים ומכייל את המערכת על מנת למנוע תקלות שבר שונות.

שירות מקיף ואיכותי למערכת אוסמוזה הפוכה תעשייתית

אם אתם זקוקים לשרות למערכות אוסמוזה הפוכה תעשייתית, מומחי החברה בתחום ישמחו להעניק שרות חודשי הכולל החלפה של הפילטרים ושל הממברנות, אספקה של הכימיקלים השונים הנדרשים למכשירים אלה, לרבות תכשיר אנטיסקלנט על מנת למנוע הצטברות של משקעים בממברנות. כמו כן, יבוצעו פעולות למניעה של שבר, ובמקרה של תקלה החברה תבצע שיפוץ במערכת. אם אתם מעוניינים לשדרג את המערכות הקיימות, ווטר-טק גלובל מציעה שדרוג של מערכות אוסמוזה הפוכה עד לספיקה של 20 מק"ש.

שירות למערכות מים ייעוץ ואספקת שרפים מחליפי יונים

תעשיות שונות משתמשות בשרפים מחליפי יונים על מנת לרכך מים, כאשר השרפים משמשים כספוג הסופח לתוכו את המלחים ואת החומרים המזהמים בנוזלים שונים, ומשמשים במיוחד בתעשיות המזון. אנו מעניקים שירות למערכות קיימות, וכן אספקה של מוצרים איכותיים מהשורה הראשונה בתחום.

שירות אספקת פחם פעיל למערכות מים

מערכות רבות לסינון מים מבוססות על פחם פעיל. חברת ווטר-טק גלובל משווקת פחם פעיל שעשוי מקליפות קוקוס, המיוצר על ידי חברות המתמחות בתחום ומובילות בתחומן. בתחום הפחם הפעיל יש חשיבות גבוהה לעמידה בתקנים שונים, ואנו מקפידים לספק ולהחליף מוצרי פחם פעיל איכותיים – הן שטוף חומצה והן פחם לא שטוף חומצה, בהתאם לצרכים הספציפיים של כל מערכת טיהור.