ישנם סוגים רבים של מערכות חיטוי מים כיום, המאפשרות ניצול טכנולוגיות חדשניות, כמו גם חומרי חיטוי בעלי מאפיינים שונים. אחת ממערכות החיטוי המוצעת כיום על ידי חברת ווטר-טק גלובל היא מערכת כלורינציה, המאפשרת חיטוי של מי שתייה, חיטוי מים המשמשים את מי השתייה ,תעשיות השונות ואת ענף החקלאות. המערכת מספקת גם מענה מתאים לצורך חיטוי בריכות נוי, מזרקות וגם בריכות שחייה, וכן כטיפול במי שפכים מים מושבים להשקיה בלתי מוגבלת .

כלור דיאקסיד

מערכת כלור דיאוקסיד

כמה מילים על חיטוי בכלור ובכלור דיאוקסיד

חיטוי באמצעות כלור הוא אחת משיטות החיטוי הנפוצות ביותר כיום. תמיסת הכלור, המשמשת לחיטוי, היא זולה מאד וזמינה לנו. תהליך החיטוי עצמו כולל הוספה של כלור נוזלי ע"י משאבות מינון ישירות למערכת המים וטיהורם ממזיקים ומרעלים שונים. חיטוי מסוג אחר הוא החיטוי בכלור דיאוקסיד, הנחשב ליעיל יותר מהכלור המוכר לנו. שלא כמו בתהליך החיטוי בכלור, כאן אין משתמשים בכלור עצמו אלא בכלור דיאוקסיד (תרכובת של חמצן וכלור), המאפשר חיטוי מים ממזיקים העמידים בפני הכלור.

אחד מיתרונותיו הבולטים של הכלור דיאוקסיד הוא רמת עמידותו לטמפרטורות גבוהות והעובדה שאיננו מושפע מרמות ה – PH שבמים. שלא כמו הכלור הרגיל, הוא מצריך השקעה כספית גבוהה יותר, בשל הציוד המתקדם והחדשני שבו משתמשים כדי לחטא את המים. מסיבה זו הוא איננו מתאים לכל אחד, ולפני השימוש בו מומלץ להיוועץ עם מומחים כדי לבחון את יכולתו לספק את המענה הנדרש ולהתאים לצרכים הקיימים. במסגרת כלל השיקולים הנלקחים בחשבון לפני בחינת המערכת, בוחנים מספר נקודות: שיטת החיטוי המתאימה, מידת היעילות שלה, ההשקעה הנדרשת עבורה, מידת הבטיחות שלה וגם השפעתה על הסביבה.

מערכות כלורינציה בהתאמה מלאה ובאיכות גבוהה

מערכות הכלורינציה של ווטר-טק גלובל מותאמות ישירות לצרכיו של הלקוח ומספקות לו את פתרון חיטוי המים הנדרש לו. החברה, שהוקמה בשנת 2010, מתמחה בשיווק מערכות לחיטוי, לסינון ולטיהור מים לתעשיות השונות ולצרכים מגוונים. מערכות אלו, לרבות מערכות הכלורינציה, עומדות בכל התקנים הנדרשים והן מיוצרות על ידי מיטב החברות המובילות בתחום. הן מתאימות לתהליכים תעשייתיים שונים, ומשתלבות פעמים רבות לצד מערכות נוספות. חברת ווטר-טק גלובל מציעה ללקוחותיה שירותי ייעוץ, תכנון ואספקת מערכות הכלרה וחיטוי בכלור דיאוקסיד תוך זמינות ברמה גבוהה ומענה מהיר.

מיכל כלור

מערבל כלור עם משאבת מינון