UV

uv1

UVMaxK

לא בכדי הפכו מערכות חיטוי המים באמצעות קרני UV, למערכות פופולאריות בשנים האחרונות. מערכות אלו מספקות מענה לענפי התעשייה השונים המחפשים פתרון יעיל לחיטוי בטוח ואמין. בעזרת מערכת חיטוי UV ניתן לבצע חיטוי מים מהיר ונטול כימיקלים, לחיטוי זול ואפקטיבי הרבה יותר. מערכת זו, המוצעת על ידי ווטר-טק גלובל, מנצלת את קרינת ה – UV, התוקפת ישירות את הבקטריות ואת הטפילים העמידים בפני מחטאים כימיים שונים ומשמידה את המטען הגנטי שלהם. השמדה זו מונעת את התרבותם העתידית ואת הנזקים הנלווים להם.

יתרונות המערכת

מערכת חיטוי UV מציעה יתרונות רבים. היא מאפשרת השמדה בטוחה ומידית של בקטריות וטפילים וללא הצורך בתוספת של כימיקלים רעילים. תהליך חיטוי המים איננו מלווה בטעמים או בריחות לא נעימים האופייניים פעמים רבות למים מטופלים, והוא איננו משפיע על רמות ה – PH במים. מערכת זו איננה מצריכה שטח רב מאד לצורך תפעולה וגם לא מיכל השהייה. עלויות התפעול שלה וההשקעה בה נמוכות יחסית, ויחד עם זאת – רמת היעילות שלה גבוהה מאד. ישנם סוגים שונים של מערכות חיטוי UV, עם רמות ספיקה שונות. מדובר במערכות אוטומטיות עם אפשרות להפעלה ידנית, שהופכת את השליטה בהן ליעילה הרבה יותר. הנורה שבמערכות היא בעלת אורך חיים ארוך מאד, מה שמאפשר את פעילותן התקינה לאורך זמן. מערכות אלו מיוצרות על ידי מיטב היצרניות בתחום והן עומדות בכל התקנים הנדרשים.

פתרונות באיכות גבוהה ללא פשרות

חברת ווטר-טק גלובל מציעה ללקוחותיה שירותי ייעוץ, תכנון והקמה של מערכות חיטוי UV ושל מערכות סינון מים נוספות. החברה מתאימה את המערכת לצרכיו של הלקוח, תוך התייחסות לדרישותיו ולדרישותיה של המערכת עצמה. חברת ווטר-טק גלובל שמה דגש רב מאד על שירות ברמה גבוהה ועל איכות ללא פשרות.