מרכך לתעשייה
מרכך מים תעשייתי

מרכך מים הוא אחד המוצרים המובילים של החברה, המערכות המותאמות באופן ישיר לצרכיהם השונים של מפעלים והלקוחות בתחומים שונים, בתי עסק ובעיקר לצרכיהן של מסעדות ומטבחים תעשייתים.
קראו עוד >>

מרכך מים למדיחי כלים
מרכך מים למדיחי כלים

מערכות ריכוך מים למסעדות ומטבחים מוסדיים ,מרכך מים אוטומטי בודד ומרכך כפול להספקת מים רכים רציפה. התאמת מערכת לפי צרכי הלקוח 
קראו עוד >>

Ion_exchange_resin_beads
שרף לריכוך מים

שרף לריכוך מים, אחד המוצרים לטיפול במים של העת האחרונה, עשוי מפולימר סינטטי קשה, המוכנס לעמודות פיברגלס או מערכות סינון סגורות בתוך מערכת המים
קראו עוד >>

מרכך מים ווטרטק מספקים מערכות לריכוך מים, התקנה ושירות מקצועי מהיר ואמין
מערכות לריכוך מים אוטומטיים בודדים וכפולים לשימוש בעסקים ותעשייה מערכות שליטה דיגיטליות תוצרת CLACK  ארה"ב, המערכות הנפוצות ביותר בארץ ובארה"ב, מבוסס מיקרופרוססור ותצוגה דיגיטלית, ידידותית ויעילה לתפעול מדויק ונכון
לשמירה על חיסכון במים ובצריכת מלח גבישי.
מרכך מים אוטומטי מרכך מים כפול מרכך מים אוטומטי תעשייתי
בקר מפוקד למרכך מים בודד תוצרת ארה"ב
מבוסס תצוגה דיגיטלית ידידותית, נוחה וברורה, מעקב פרמטרים ומצב עבודה בזמן אמת: כמות מים רכים עד לרענון, ספירת נפח המים שעבר, זמני שטיפה ומד ספיקה לחיסכון במים.

ביצוע ריענון לפי: כמות מים, כמות מושהה ולפי שעה או זמן, לחצן ריענון ידני יזום ושליטה מרחוק ע"י מחשב
מערכת בקרה או טלפון נייד  

דרישות להתקנת מרכך מים:                                                                                                                                                                                       מרכך מים קובץ PDF                                           

%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a86

מרכך מים מיני קבינט

  • לחץ עבודה 3-6 BAR
  • שקע חשמל
  • נקודת ניקוז
  • הזנת מים(מי רשת/מים קשים)
  • נקודה לחיבור והספקת מים רכים.

המערכת כוללת עמודת פיברגלאס משוריין תוצרת ארה"ב מאושר תקן NSF.
העמודה מצופה PE פנימי, ומיועד ללחץ עבודה עד 10 BAR

מערכות חילוף יונים ומערכות הריכוך של ווטר טק מיועדות לתת מענה למים הקשים בישראל
המרכים בגדלים שונים ומתאימות לספיקות של 500 ליטר/שעה ועד 50 קוב/שעה
שימושים נפוצים: מרכך מים למסעדות, מרכך מים              למטבחים, מרכך מים לתעשייה.

***אנו מספקים מרככים לספיקות גדולות לפי דרישת הלקוח***              
מרכך מים למסעדות ומטבחים ,תעשייה ומפעלים, מרכך מים לדודי קיטור

מרכך מים

מים רכים, ברמת ההגדרה, הם מים אשר כמות מלחי המגנזיום והסידן בהם קטנה באופן יחסי, וזאת להבדיל ממים אשר מוגדרים כ"קשים". מה שחשוב להדגיש הוא שמים רכים נחשבים למצב המועדף בלא מעט תרחישים, רובם ככולם קשורים למישור התעשייתי. כיום, ניתן למצוא מרככי מים אשר לוקחים על עצמם את המשימה החשובה של ריכוך מים ומשפרים, בדרך זו, הן את איכות המים והן את האופן בו האדם יכול לנצל אותם לצרכיו.

חשיבותו המכרעת של ריכוך מים

על מנת להבין את יתרונותיהם של מרככי המים למיניהם, יש לבחון את מטרות העל של פעולת ריכוך המים, מה שיאפשר להבין את חשיבותו. הקושי הראשון הוא שיוני הסידן או המגנזיום, הנמצאים בכמות גבוהה במים קשים, מביאים למספר לא מבוטל של בעיות: הם מגיבים בעת מגע עם סבון או דטרגנטים הרגישים לסידן, גורמים להפחתה משמעותית ביכולות ההקצפה או הניקוי של המים ואף מביאים ליצירת משקע שהוא הכול חוץ ממרשים מבחינה חזותית.
גורם סיכון נוסף, המהווה צרה צרורה לא פחות, היא העובדה שהסידן והמגנזיום הפחמתי נוטים להידבק למשטחי הצינורות וגופי החימום, תופעה אשר אנחנו מכירים בתור אבנית. הדבר מביא להשלכות שליליות גם כן, ובכלל זה הפחתת הזרימה של המים באותם צינורות, יצירת שכבה מבודדת תרמית אשר מקטינה את יעילות המערכות וגופי החימום וכן הגדלת הסיכויים לבלאי של המערכת, וזאת במקרה בו גוף החימום מתחמם יתר על המידה. תופעה אפשרית אחרת היא שיתוך גלווני.
יש לציין כי התמונה לא הופכת לפשוטה יותר כאשר מתבוננים על כך שברוב האזורים של מדינת ישראל, למעט אולי אזור הצפון, מי השתייה הם קשים בעצמם. יש להדגיש כי קשיות המים אינה מהווה פרמטר שעלול להביא לכך שמים מסוימים יהיו מוגדרים ככאלה שלא ראויים לשתייה. עם זאת, כפי שנראה מיד, מים קשים הם אחד מתרחישי האימים של שלל גורמים מוסדיים, עסקיים ותעשייתיים.

כך המרככים נכנסים לתמונה

התפקיד של מרככי מים הוא לגרום לכל התרחישים המורכבים שהועלו מעלה שלא להתרחש. מרכך מים (חשוב לשים לב שלעיתים הוא נקרא "מחליף יונים") כולל בתוכו חומר בשם שרף קטיוני, אשר תפקידו הוא להחליף את היונים. פעולת חילוף היונים מביאה לספיחה של המלחים, הסידן והמגנזיום אל השרף, וזאת במקום יוני הנתרן והאשלגן שקודם לכן היו צמודים אליו. ההליך כולו מביא להקטנה משמעותית של רמת הקשיות של המים ולמעשה הופך אותם לרכים במלוא מובן המילה.
ריכוך מים הופך לצורך חיוני בלא מעט תרחישים. המקרה הראשון מכניס לתמונה את המסעדות, בתי הקפה והמטבחים המוסדיים אשר מים מהווים חלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת של הציוד אשר נמצא בהם. במקרה הזה, התפקיד העיקרי של המרככים הוא לספק הגנה יעילה עבור מערכות המים של מוסדות אלה בפני אבנית: מוסדות אשר נעזרים לצורת ההתנהלות שלהם במדיח כלים, למשל, זקוקים למערכות הריכוך האלה בכל עת, כאשר היעדר ריכוך הולם של המים יביא לנזק אפשרי למדיחי הכלים, או לחילופין ליצירתם של כתמים לא אסתטיים על הכוסות וכלי האוכל אשר מוגשים לאורחים.
בתחום התעשייתי, ניתן למצוא לא מעט מפעלים אשר זקוקים למרכך מים עבור מערכות מים חמים – תעשיית דודי הקיטור מהווה דוגמא מובהקת לכך, כשגם כאן הצורך במניעת אבנית הוא מהותי.  בשדה המשחק של המכבסות מהווים המרככים אמצעים חיוניים, וזאת עקב היכולת שלהם לשמור על מצב מכונות הכביסה ועל היעילות שלהן בעבודה עם דטרגנטים וסבונים.
יש להדגיש כי על פי תקנות משרד להגנת הסביבה בישראל כיום, חל איסור להתקין אמצעים לריכוך מים בבתים פרטיים.