בקרה שליטה וניטור מים מרחוק ע"י רכיב מודם GSM מתקדם, אגירת נתונים ושליטה מרחוק, מציע מענה נקודתי לתאגידי מים , ספקי מים ולתעשיות השונות ומספקות פתרון ברמה גבוהה ביותר. מערכות אלו משולבת בקרת זורמים כגון : בקרת כלור רציף, בקרת PH ,מוליכות חשמליתEC  ,חמצן מומס ,עכירות, מדידת לחץ על קו מים, בקרת מפלס וספיקה ועוד

היתרון שלנו
מערכות איסוף נתונים ושידור הנתונים ע"י רשת סלולרית פרטית המנותחת ע"י אנשי הצוות של ווטרטק גלובל בעלי הסכלה בהנדסת מים המסוגלים להגיע לרמת ניתוח נתונים והגשת המלצות ע"י הבנה עמוקה בתהליך ושינוי הנתונים מהשטח ,שילוב זה של ידע בהנדסת מים (שפכים/מי שתיה/תהליכי תעשיה) וידע בפיקוד ובקרת מים מביא את הפתרון המושלם וזהו בהחלט היתרון  שלנו על חברות האחרות כאשר אנשי השרות והתמיכה הטכנית מוגשת לכם היא מאנשי הנדסת מים בלבד, בעלי ידע וניסיון ממספר תחומים כגון:  תעשיה , בתי חולים, רשת מים עירונית ,ושפכים. מתוך הבנה עמוקה בכימיה של המים ,הידראוליקה ,פיסיקה של הקרקע ,מיקרוביולוגיה ,בקרה ותקשורת.

מד מוליכות עכירות

בקרת מים וזורמים בטלפון הנייד מחשב או טאבלט

השימושים השונים בהן
בקרת זורמים וניתוח נתונים משמש ללמידה וניתוח 24/7 של מים ושפכים תוך למידה על בעיות העלולות להגיע במערכת המים ולגלות בעיות תהליך לפני הגעתם  , למעשה ניתן לחסוך כסף רב מלמידת המערכות .
אנו מציעים מספר רב של פתרונות המבוססים על מערכת שאנו פיתחנו :
•    בקר עם רכיב מודם סלולרי בעל רשת פרטית המיועד לעד 16 כניסות של בקרים שונים ויכולת הפעלת מערכות מרחוק
•    בקר משולב PH ,עכירות, ומוליכות חשמלית מובנה בארון פח IP68
•    תוספת לבקר כלור המותקן בשטח
•    קריאת נתוני לחץ וספיקה

אגירת נתונים ויצוא בטבלאות וגרפים
שימוש באפליקציה עבור מכשירי טלפון נייד אנדרואיד ואפל וטאבלטים
שימוש בתכנת מחשב מכול מחשב ומקום וגישה מרובת משתמשים

מערכת בהתאמה מלאה לכל לקוח
חברת ווטר-טק גלובל מציעה ללקוחותיה מערכות בקרה וניטור בהתאמה מלאה, כמו גם שירותי ייעוץ, המאפשרים ללקוח להקים את המערכת המספקת לו את המענה המושלם לצרכיו. החברה, שהוקמה בשנת 2010, מתמחה בשיווק מערכות מים של החברות המובילות ביותר בתחום ומציעה ללקוחותיה את החידושים העדכניים ביותר בתחום זה. חברת ווטר-טק גלובל שמה דגש רב מאד על שירות ברמה גבוהה, על מערכות העומדות בכל התקנים הנדרשים ועל איכות ללא פשרות.