MultizonC2 ozone

Ozonisator-P2000 ozone

MultizonC3 ozone

מערכות אוזון לחיטוי מים ולהשבחתם מציעות מענה נקודתי לתעשיות השונות ומספקות פתרון ברמה גבוהה, שאיננו מזיק לסביבה. מערכות אלו מנצלות את ייחודיותו של האוזון, הנמצא באוויר באופן טבעי ונחשב לאחד החומרים היעילים ביותר על פני כדור הארץ, המשמש לחיטוי ולטיהור. מערכות אלו, המוצעות על ידי ווטר-טק גלובל, עוזרות להיפטר מהחומרים האורגנים המזיקים במים וללא קבלת תוצרי לוואי, הנלווים לעיתים לתהליך הטיהור, כשמדובר במערכות סינון והשבחה אחרות.

יתרונותיהן של מערכות אלו

למערכות האוזון ישנם יתרונות רבים. אפשר לשלב אותן בתעשיות השונות, כמו בתעשיית המזון והמשקאות, בענף החקלאות, אלקטרוניקה  ולצורך חיטוי מאגרי מים, לרבות בריכות שחייה, אקווריומים ואפילו בריכות דגים וגידול אצות. מערכות אלו עוזרות לנטרל ריחות מהאוויר ונחשבות ליעילות במיוחד בכל הקשור לטיהור מי שפכים ולטיפול בבעיות סביבתיות, הנגרמות כתוצאה ממים מלוכלכים. ניתן להשתמש במערכות אוזון כדי להפוך שפכים תעשייתיים לשפכים אותם אפשרי להעביר אל מקורות המים השונים או אל הים ללא ריחות רעים וללא חיידקים ובכך לשמור גם על איכות ובריאות הסביבה. בעזרת האוזון ניתן להיפטר במהירות ממיקרואורגניזמים מזיקים, כמו בקטריות וחיידקים, ובמיוחד בהשוואה לחומרי החיטוי האחרים.

השימושים השונים בהן

במערכות האוזון משתמשים לצרכים שונים. האוזון משמש כחומר חיטוי מצוין לניקוי בריכות דגים ולטיהורן, לחיטוי לולים ורפתות, למניעת מזיקים וחרקים העשויים להופיע בתעשיית המזון וגם לצורך ניקוי וטיהור בקבוקי שתייה, ומיכלי משקה. מערכות האוזון משמשות פתרון חלופי למערכות אחרות הידועות ככאלו הגורמות לנזקים סביבתיים ומתוך רצון לצמצם את עלויות התפעול ולייעל את הטיפול בטיהור שפכים תעשייתיים. אחד היתרונות הבולטים של האוזון, בהשוואה לחומרי החיטוי האחרים, הוא יכולת השרידות שלו. מכיוון שהוא מחזיק מעמד דקות ספורות בלבד, הוא אינו מותיר אחריו שיירים, ולכן משאיר את המים נקיים לחלוטין ובטוחים. הפקתו של האוזון היא ישירות מהאוויר – מה שהופך את תהליך ייצורו לפשוט ולחסכוני הרבה יותר.
שילוב של אוזון במערכות מים עוזר לקטול חיידקים ולהיפטר מזהמים. את השילוב מיישמים בפיתוחים טכנולוגיים שונים לצורך טיהור מי תעשיה,שתייה ולצרכים נוספים. בחירתה של מערכת האוזון נעשית תוך בחינה מעמיקה של הצרכים הקיימים ובהתאם לדרישות התברואתיות והנדסיות. מערכות אוזון המטפלות במערכות מים שונות ממערכות שנועדו לשפר ולטהר את האוויר. מסיבה זו, חשוב להיוועץ עם מומחים בתחום כדי לבחון את האפשרויות הקיימות ולהפיק מכל מערכת את הטוב ביותר.

מערכת בהתאמה מלאה לכל לקוח

חברת ווטר-טק גלובל מציעה ללקוחותיה מערכות אוזון בהתאמה מלאה, כמו גם שירותי ייעוץ, המאפשרים ללקוח לאתר את המערכת המספקת לו את המענה המושלם לצרכיו. החברה, שהוקמה בשנת 2010, מתמחה בשיווק מערכות מים של החברות המובילות ביותר בתחום ומציעה ללקוחותיה את החידושים העדכניים ביותר בתחום זה. חברת ווטר-טק גלובל שמה דגש רב מאד על שירות ברמה גבוהה, על מערכות העומדות בכל התקנים הנדרשים ועל איכות ללא פשרות.