מערכות טיפול במים

הטכנולוגיות החדשניות בתחום המים מציעות כיום מגוון רחב של פיתוחים, לצד מערכות מתקדמות לטיפול במים. מדובר במערכות המספקות מענה לצרכים תעשייתיים שונים וכן גם לצרכים ביתיים, פרטיים. אפשר לשלב אותן לצד מערכות נוספות וליהנות בזכותן ממים נקיים ומטוהרים בכול רמה .

מערכות מים בתעשייה

מערכות המים של ווטר-טק גלובל מספקות מענה נקודתי למפעלי התעשייה השונים, תוך שילוב טכנולוגיות חדשניות במיוחד. מערכות אלו פועלות על פי שיטת האוסמוזה ההפוכה ועוד, המיועדת להתפלה של מים מליחים ומי ים, וכל זאת כדי לייצר מים ראויים לשתייה העומדים בכל התקנים הנדרשים מטעם ארגוני הבריאות הבינלאומיים ומשרד הבריאות בארץ. בנוסף, הן מאפשרות גם קבלת מים ברמה מספקת, המיועדת לצרכים חקלאיים שונים וכן למערכות מתקדמות וחדשניות הקשורות לתעשיית המזון. בעזרת מערכות מים אלו אפשר לטפל בחומרי הפסולת המצטברים במים, וכן לשלוט בתהליכים הכימיים והביו כימיים השונים. המערכות לתעשייה מגיעות ברמות הספק שונות, בין 150 ל – 10,000 ליטר לשעה.

מערכות חיטוי מים

בעזרת מערכות החיטוי החדשניות של ווטר-טק גלובל ניתן לטפל במיקרואורגניזמים ובחומרים אורגניים שונים, המצטברים במים. מדובר במערכות המתבססות על טכנולוגיות שונות ומתאימות לצרכי התעשייה וגם לבתי חולים. מערכות החיטוי וטיהור המים מותאמות באופן נקודתי לצרכיו של הלקוח, תוך התייחסות לדרישותיו השונות, המוגדרות מראש. אחת מהן היא מערכת לחיטוי מים באמצעות אוזון, הנמצא באוויר באופן טבעי. הוא נחשב לאחד מחומרי החיטוי והטיהור היעילים ביותר בטבע, ושימוש בו אינו מותיר את המים עם תוצרי לוואי. מערכות חיטוי המים המתבססות על האוזון הן בטוחות לשימוש ואינן מזהמות את הסביבה. בנוסף, מוצעות גם מערכות UV, הכוללות ניצול קרני האולטרה סגול לצורך הפחתת חומרים מזהמים ולא רצויים במים.

מערכות סינון

מערכות הסינון של ווטר-טק גלובל עוזרות לשמור על מים ברמת איכות גבוהה מאד תוך שימוש באמצעים שונים הכוללים פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. מערכות אלו מתבססות על פחם פעיל לצורך ספיחת חומרים אורגניים, כלור, אבק ועוד. הפחם הפעיל שבמערכת מסוגל לספוח אליו חומרים רעילים מסוגים שונים, גזים, צבעים וגם ריחות ואפשר להתקין אותו בתעשיות השונות, לרבות בתעשיית המזון, המשקאות, במפעלי המים ועוד. מערכות סינון מסוג אחר הן אלו המתבססות על סינון באמצעות חול או חצץ – שניהם מאפשרים לסנן מגוון רחב של חלקיקי חומרים שונים בעלי מרקם גרגירי.

מערכות מתקדמות בהתאמה מלאה לכל לקוח

חברת ווטר-טק גלובל, שהוקמה בשנת 2010, מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של מערכות מים, העוזרות בסינון ובטיהור המים. מערכות אלו מותאמות באופן נקודתי לצרכיו של כל לקוח ולקוח והן מאפשרות את טיהור המים בצורה הטובה ביותר. החברה מעמידה לרשות הלקוחות צוות מקצועי ומיומן המסייע להם בבחירתה של המערכת ומייעץ להם לאורך כל הדרך. המערכות לטיפול במים של ווטר-טק גלובל עומדות בכל התקנים הנדרשים והן בטוחות לשימוש.