חברת ווטר-טק גלובל מתמחה בייצור ושיווק מערכות אוסמוזה הפוכה המתאימות לתעשיות השונות ומספקות מענה למגוון רחב של צרכים. החברה מציעה מבחר של פתרונות טכנולוגיים הקשורים לענף המים ומנצלת את הפיתוחים החדשניים והמובילים ביותר בתחום. לקוחות החברה יכולים ליהנות מציוד רב ומגוון מאד למערכות המים, המשפר את תפקודן והופך אותן למותאמות בהתאמה מלאה אל הצרכים הקיימים – כמו: ממברנות, מדי זרימה, בקרים, תאי לחץ, כימיקלים לניקוי ממברנות, תכשירים למניעת הצטברות משקעים במערכת ועוד. כל זאת, לצד שירות מקצועי, אמינות ודגש רב על איכות ללא פשרות.

מערכות האוסמוזה ההפוכה מספקות מענה לתעשיות השונות, לצרכי חקלאות וטיהור מים בתעשייה. במערכות אלו לוקחים חלק חלפים רבים, שעם הזמן מתבלים. תיקון המערכת, חידושה או שיפוצה בהתאם לדרישותיו של הלקוח, מאפשר את ניצולה המרבי ובעיקר – קבלת התוצאות הרצויות. ניתן לרכוש את הציוד בהתאם למערכת האוסמוזה ההפוכה הקיימת ולהחליף איתו את הישן, בין אם בשל תקלות, בלאי או שבר.

ציוד משלים לצורך שימוש נכון וחכם יותר

הציוד המיועד למערכות האוסמוזה ההפוכה – מיוצר כיום על ידי כמה מהחברות המובילות בתחום, כמו: Toray, Hydranutics,emec ו – Lanxess. חברות אלו אחראיות על ייצור ציוד חדשני, העומד בתקנים מחמירים ומספק מענה נקודתי לצרכי המערכות, המשולבות בתעשיות השונות. שימוש בציוד זה כחלק מתחזוקה שוטפת ובמסגרת בדיקות מוקדמות של המערכת, מאפשר שימוש נכון בה וגם שמירה עליה לאורך זמן. הממברנות היחידות, המוצעות בקטגוריה זו מיועדות למערכות אוסמוזה הפוכה והתפלת מים , במערכות אלו מותקנות מערכת הבקרה הלוקחת חלק בתהליך האוסמוזה ההפוכה מאפשרת שימוש בלחצים נדרשים ויצוא נתונים ושליטה על פעילות המערכת מרחוק . כחלק מהטיפול המשלמים מוצעים חומרים מיוחדים, העוזרים לשמור הממברנות ממשקעים ועל הסטריליות והניקיון הנדרש לתהליך כולו. בעזרת תכשירים ייעודיים, ניתן לחטא את צנרת המערכת בשילוב עם ציוד מיוחד. את החיטוי מומלץ לבצע אחת לשנה, במיוחד כשמדובר במערכות של אוסמוזה הפוכה המשמשות לצרכי מחקר, לבתי חולים ולמפעלים בתחום התרופות והקוסמטיקה.






Toray

 ממברנות RO/UF תוצרת TORAY

 חברת  TORAY האמריקאית ידועה בפיתוחים רבים ומובילה בשוק העולמי של מתקני ההתפלה הגדולים ביותר , אנו משווקים        את הממברנות של החברה . ברשותנו מגוון רחב של מלאי ממברנות למים מליחים,שפכים ומי ים בגדלים 4" ו8"

קישור לקטלוג ממברנות למים מליחים BRACKISH WATER                                                                    קישור לקטלוג ממברנות למי ים SEA WATER

Hydranautics

ממברנות RO/UF תוצרת Nitto

ממברנות להתפלה וסינון מלחים תוצרת חברת HYDRANAUTICS  השייכת לקבוצת NITTO החברה מייצרת את המוצר בארה"ב ולכן איכות המוצר גבוהה מאוד ,לחברה מגוון רחב של פתרונות ובטכנולוגיות חסכוניות באנרגיה

קובץ PDF להורדה ESPA 4021