מרכך מים מחיר

חברת ווטק-טק גלובל משווקת מערכות שונות לריכוך מים, כאשר מחירם של המכשירים משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כמו מספר הצרכנים (במונח "צרכנים" הכוונה למכשירים שישתמשו במים המרוככים ולא לכמות האנשים שישתמשו בהם), כמות המים היומית או השבועית שהמערכת אמורה לרכך, ספיקת המערכות וספיקת השיא המצופה מהמערכת בשיא העומס.

מרכך מים מחיר מה כדאי לבדוק על מנת לקבל הצעת מחיר למרכך האידיאלי עבורכם?

אחד הפרמטרים החשובים בהתאמת מרכך המים, ממנו יגזר מחיר המוצר, כפי שצויין לעיל, הוא מספר המכשירים שישתמשו במים המרוככים. יש לבחון מראש אם מדובר במספר מועט של מכונות קפה, דודי קיטור, תנורים, מדיחי כלים וכדומה, או לחלופין – מכונות תעשיות המשמשות במפעלים שונים.

איך מערכות ריכוך מים יכולות לעזור לחברה שלך?

שימוש במערכות ריכוך מים מאריך את חייהם של מכשירים חשמליים רבים המשתמשים במים, כמו מדיחי כלים ודודי קיטור. מן הידועות הוא שהמים בארץ קשים במיוחד, ומכילים חומרים שונים הגורמים ליצירת אבנית. האבנית מובילה להתחממות יתר של מכשירים ולשימוש בלתי אפקטיבי בהם. בעזרת ריכוך המים, מעבר להארכת שנות הפעילות של המכשירים השונים, הם גם עובדים באפקטיביות רבה יותר ואפילו צורכים פחות חשמל על מנת לבצע את אותה העבודה בדיוק.

מה הטכנולוגיה שמאחורי מערכות ריכוך המים?

מערכות ריכוך המים המשווקות על ידי ווטר-טק גלובל מרחיקות את מלחי הסידן והמגנזיום מהמים ומפחיתות את יצירת האבנית, מעבר לעובדה כי המים אינם מזיקים למערכות החשמליות במקום. כאשר מדובר במסעדות או במפעלים העוסקים בתעשיית המזון, מים מרוככים ומסוננים הם גם ללא טעמי לוואי העשויים להספג במזון, ומשפרים את איכות המוצר המוגמר או המנה המוגשת.

איך ניתן לתכנן את מערכות ריכוך המים? פונים למומחה

מרכך מים מחיר
מומחי תעשיית המים בחברת ווטר-טק גלובל ישמחו לתכנן עמכם את הפעילות הצפויה למרכך המים ולבחור באופציה האידיאלית המשקפת את הצרכים של חברתכם בהווה, תוך התחשבות בשדרוג המערכות בעתיד. אדם המתמחה בהתאמת מערכות ריכוך מים יוכל להעניק יעוץ מקצועי בתחום ולהתאים את המערכת בצורה אידיאלית לצרכי החברה.

על מנת לקבל יעוץ מקצועי בכל הנוגע לבחירת מרכך המים האידיאלי עבורכם, פנו עוד היום לאחד מנציגינו וקבלו הצעת מחיר משתלמת למרכך מים.